Godafton på er!
Idag har jag varit hemma från jobbet, fanns inte en chans att jag skulle kunna stå på benen i 8h idag. Om ens 1h. Jag har endast legat framför tvn hela dagen, precis som dom senaste 2 dagarna. Min röst kommer sakta tillbaka dock så det känns bra. När jag jobbade i tisdags kunde jag knappt prata alls, kom bara ett konsigt väsande ljud när jag försökte. Himla irriterande. 
 
Nu ikväll har jag dock förflyttat mig lite till datorn. Började få liggsår (nästan) så det var ett måste. Jag satt och lekte lite i Roomsketcher, det är ett program för inredare (eller inredningsintresserade människor) där man kan rita upp planlösningar, möblera dom, välja tapet, textilier etc. Det är verkligen toppen! Dock har dom inte jätte stort urval så det är sällan jag hittar exakta eller om ens liknande möbler jag kommer att använda mig av i installationen. Men det är toppen när man vill få en överblick på avstånd. Ifall du verkligen får plats med det där matbordet du tänkt eller om det kanske blir för trångt med en byrå i sovrummet. Jag betalar för tjänsten så jag kan även gå runt i en 3D modell och även ta högupplösta 3D bilder på arbetet. Toppen! Kostar inte mycket om även du skulle vilja göra detta! Tror jag betalar 410kr för ett helt år. Det är ju bara typ 34kr/månaden. Plus att jag tar det på företaget eftersom det underlättar extremt inom mitt yrke. 
 
Såhär kan det se ut
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress