Heeeej på er! 
Idag är det lördag och jag är ledig! Så skönt! Enda helgdagen i veckan som jag är ledig då jag alltid jobbar söndagar. Det är fullt upp som vanligt hos mig. Det börjar dra ihop sig hos min kund i Hägersten. Jag skall installera sängbord som vi väntat på i flera månader på onsdag och sedan skall gardiner läggas upp och sen installera dimmer i två rum sen är vi i princip klara. Skall bli så kul att se det slutgiltiga resultatet. Som alltid! Jag har jobbat med den här kunden i sju månader nu. Det tar tid att sätta ihop ett helt hem. Men guud så roligt det är!

Nu skall jag strax ner på stan och köpa nya skor och sedan iväg till min franstjej och fylla på fransarna. Och ikväll blir det hemmamys med killen. Bra dag fast att solen försvann. 

Glad tjej på sin nya balkong! Dock är byggställningen kvar. Ha en fin lördag allihop! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress