Hallå!
 
PUH vad trött jag är idag! Men imorgon är jag ledig så skall försöka ta igen lite efterlängtad vila. Jag måste vara speciellt lyhörd på hur jag mår eftersom jag precis tagit mig ur en svår tid där jag under ett års tid blivit behandlad för PTSD. Och även om jag nu är på fötter igen (vilket jag stundvis aldrig trodde jag skulle vara) måste jag verkligen vara vaksam så jag inte bränner ut mig själv. Det kanske är svårt att tro att jag är vaksam med tanke på att jag har tre jobb och studerar men jag försöker iallafall lägga undan en dag i veckan till avkoppling. Även om jag inte ligger still eller vilar på annat sätt en hel dag kanske jag tar några eftermiddagar i veckan och bara glor på en film i soffan eller så. Det är viktigt att man inte glömmer av att vila, och det kan vara svårt när man älskar sitt jobb och man inte direkt känner av när man är överarbetad. Så, glöm inte bort att hämta andan då och då!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress