14 juli 2013

You are my sunshine

DIY

Idag har jag varit lite nere. Jag brukar inte tillåta mig att vara ledsen. Inget blir bättre av det brukar jag tänka. Bara att ta nya tag. Men det är viktigt att låta sig själv vara lite nere eller ledsen ibland.

Min pojkvän däremot som är världens snällaste hatar att se mig nere så han drog med mig till Farsta där han köpte en klocka till mig som jag spanat på ett tag. Så nu har jag pillat med den för jag skall nämligen inte ha den som klocka. Den har sprayats med guld och fått en spegel. Nu sitter den så fint i sovrummet. Jag orkade inte limma fast en massa pinnar som ändå bara kommer gå sönder vid flytt så jag fuskade med denna som är i järn eller nåt.

Anonym

Vart är klockan köpt?

Malin / interiorgeek

Gillar din kreativa hjärna Emelie, snyggt! (Och hoppas humöret är bättre!)

Linda

Så fint!! Vad smart att göra om den till en spegel. Blev ju hur bra som helst.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress