Heeeej! 
Ursäkta att jag fortfarande är så frånvarande. Jag är totalt sönderstressad just nu och känner att jag inte är långt ifrån att gå in i väggen. Och då kanske ni förstår att jag måste pausa lite saker under tiden och då blir bloggen lagd på hyllan då den inte är lika hög prioritet som jobb och skola. Dessvärre. Men jag skall försöka titta in då och då och slänga in något inlägg så fort jag har lite tid över! 

Igår handlade jag spottar till mitt vitrinskåp jag har i köket. Jag har möblerat om lite där inne, på översta hyllan har jag ställt vin och champange glas istället och då ville jag ha lite ljus där inne för att få en finare display av dom. Jag valde batteridrivna för att slippa sladdar och stök och jag köpte dessa två från Clas Ohlsson för 49kr. Jag gillar resultatet fast att LED ger ett smått blått ljus. Vad tycker ni? 



Mamma

Jätte snyggt

Mamma

Jätte snyggt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress