3 juli 2014

sovrum

Inspiration

Jag har tänkt lite på att eventuellt förändra vårt sovrum lite. Vet inte hur eller så än och orkar inte ta mig för projeket just nu men å andra sidan är ju vårt sovrum rätt awesome som det är. 
 
Här är lite fin inspo
 
Charlotte

Klickade nyss in här för första gången och måste bara säga WOW! Otroligt fin inredningsstil precis efter min smak! Bara älskar ditt vardagsrum! Känner igen mig så mycket i din inredning (leopardkudden som jag har suktat efter, spegelglas, koraller... Har du sett att zara home har en fantastisk i deras nya kollektion? Även den med glasfot :) klickade hem den med en gång) Är själv mitt uppe i att köpa en sekelskiftslägenhet i Helsingborg och kommer att ha din blogg som en stor inspirationskälla :)) ville bara ge dig cred och säga att du är enormt begåvad!

Farmor

Hej Emelie! Skönt att du fått tillbaka lite av din energi. Skynda långsamt så blir det säkert snart bra igen. Ha det gott! Kramar Farmor XXX

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress