26 mars 2014

Så trött

School

Hej!
Jag har en fullt uppbokad vecka med jobb varje natt och skolan på dagarna så ni får utsäkta att jag är lite seg just nu. Jag är otroligt trött och matt idag så jag hoppas inte jag börjar bli sjuk. Det skulle dock inte förvåna mig då jag är sjuk väldigt ofta. Men jag vägrar! Har haft en molnande huvudvärk sedan igår och jag har inga ipren kvar men skall be min kille köpa med sig ett paket hem efter jobbet. Idag blir det nog lite lugnt här innan jobbet ikväll så jag inte blir sämre. Funderar på att se ett avsnitt av Downton Abbey i sängen och försöka sova en stund till, fast att jag sov 10h i natt. 
 
Hoppas ni har en bättre dag!
 
Önskar det kom en till säsong av MDD!
 
Branka

Har fastnat och kollat på hela säsong ett och nästan hela säsong två av MDD på bara två dagar... Så otroligt mycket fint! Tänk att jobba sådär alltså! :)
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress