24 september 2014

Förändring

Beautiful things

För ca 6-7 månader sedan började jag förändringen med mitt hår. Jag ville bli ljusare. Jag har en toppenvän som är stylist/frisör (vad det nu kallas idag) på corinne and friends i Sturegallerian som har hjälpt mig genom processen att gå från mörkhårig till blond. 
 
Tre gånger sen blev det såhär. (Första bilden är hemsk då jag hade löshår som var så ljust som topparna är, gick inte omkring sådär haha) 
 
Rakt 
 
Lockigt 

Jag fullkomligt älskar det! Känner mig som en ny människa. Synd att natten nu är här och alla känslor av lycka och glädje ersatts med panik och ångest. Men det är som det är. En dag i taget! Kämpar på. En mans handlingar skall inte få förstöra resten av mitt liv. 
Linda

Riktigt snyggt blev håret :) blir lite sugen på att göra nått med mitt eget!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress