Hej på er! 
 
Jag har en ny kund som jag jobbar med. Hon bor i en tvåa på Södermalm och jag skall träffa henne igen på måndag för att gå igenom mina förslag. Jag fullkomligt älskar det här yrket! Det är spännande och utmanande på helt rätt sätt! Jag älskar ovisheten, att inte veta hur varje dag ser ut, att ständigt möta nya människor och få hjälpa andra att addera lite lyx och skönhet i deras vardag! 
 
Detta är bland annat vad jag gör som inredare 

Jag sätter upp alla rum på ett svart stort papper, där jag sedan sätter ut eventuella möbler, textilier och accessoarer för att själv se om det passar eller ej. Här kan det hända mycket innan jag presenterar det för kunden. Väldigt roligt att leka runt med tygprover och tapetprover. Jag älskar det här yrket! 
Kajsa

Sånt älskar jag att göra :) wiie! Har du en egen firma? Hur marknadsför du dig? Hur började du? Hade varit kul att veta :) KRAM

Linda

Ja, tyvärr har jag inte mkt förtroende för vården. Misstänker starkt jag har adhd men ingen tar mig på allvar, och har mer attityden "om du klarat dig alla dessa år så klarar du nog dig nu också"

Farmor

Hej Emelie! Så stark du är trots att du inte mår bra. Jag vet hur det är att fightas med vården dvs tufft. Har själv hållit på ett tag nu. Tyvärr fick jag inte tag i tidningen med ditt reportage, fanns inte först o sedan slut. Hoppas en kompis har tidningen. Du gör väldigt fint och har fina idéer så bra om du får jobba i egen takt. Krya på dig! Kramar Farmor XXX

Svar: Hej Farmor!Tidningen finns att köpa här annars
http://premiumshoppen.se/allt-i-hemmet-0914-814409.aspx?title=AIH&category=hem%20och%20inredning_2
Emelie

Kajsa

Va synd att du inte känner dig redo eller orkar svara på mina tidigare frågor. Men jag undrar också var du köpt nålarna som ser ut som pärlor?
KRAM OCH KÄMPA PÅ!!

Svar: Jag har ECJ, interior design men det är inget företag än. Men skall regestrera det så fort jag mår bättre. Jag har alltid varit ett inrednings-freak så det kom naturligt för mig bara. Menar du möbelspiken? Den köpte jag på originellt.se kram
Emelie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress