Jag älskar doftljus! Det är helt fantastiskt hur en doft som sprider sig runt i lägenheten kan göra en så glad och peaceful. Just nu har jag tänt ett nytt doftljus från Yankee candle som jag fick i en liten goodiebag av redaktionen på Allt i hemmet som jag besökte idag. 

Den här dagen har varit betydligt bättre än igår och jag är så tacksam att jag fick komma till redaktionen och bli så otroligt trevligt bemött. Tack Allt i hemmet för att ni är världens bästa inredningstidning och crew! Xoxo



Madeleine

Jag har en liten ljuslykta från Indiska (sån man häller olja i/på) och det sprider också så himla god doft. Just nu använder jag en blandning av mysk och lotusblomma, oljor köpta i Egypten som varar i en hel evighet. Brukar alltid tända den i badrummet när det kommer folk eller om jag ska slappna av i ett bad.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress