God morgon! 

Idag är det påskafton och jag vaknade till lite solsken. Annars är det rätt molnigt och grått här i Stockholm. Men det snöar inte iallafall. Det gjorde det i torsdags, tänk er vilken chock jag fick när jag gick upp och tittade ut och det var vitt överallt! Nu vill man ju ha vår! Igår köpte jag en jättevacker stor blå  hortensia som står på matbordet. Sånt blir man också lite extra glad över att se när man kommer upp på morgonen. 

Jag måste bara säga att jag blir SÅ glad över er respons gällande min nya webshop! Jag är som er super exalterad och hoppas verkligen ni kommer älska min kollektion. Först ut är fyra kuddfodral i olika färger i designen jag visat er tidigare. Fodral med satinbård. Dessa är helt fantastiska och gör så mycket för att addera lite Hollywood (regency) glamour till en inredning. Snart lanseras webshoppen så håll er uppdaterade här på bloggen! 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress