Alldeles snart lanseras min alldeles egna webshop! Jag kommer börja med att erbjuda mina vackra kuddfodral från kollektionen "Hollywood regency glam" som jag tidigare visat er och visar det sig att ni tycker om dessa så hoppas jag kunna expandera och ta in textilier som gardiner och sängkläder med modiga kontraster och geometriska mönster. Allt för att ni också skall kunna sätta en modern Hollywood regency prägel på er inredning!
 
Så håll utkik här för snart kommer länken till webshoppen!
 
 
Sofia

Jag kommer köpa massor, för allt du har tycker jag är vrålsnyggt :D
Så, så länge du tar in saker som är "din stil" eller vad jag ska säga, kommer det shoppas!
Tills dess, gardinerna i vardagsrummet från Jotex, vad heter modellen?
Glad påsk på dig! :)

Svar: Åh vad roligt! Jag hoppas verkligen att du kommer gilla kollektionen då den är som du säger i "min stil". Jag köpte metervaran "Grace" i beige och sydde egna gardiner! :)
Emelie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress