Hej på er!
Vågar knappt komma in här igen efter en så dålig bloggperiod. Men jag samlar mod och kör ändå! Idag är jag ledig, eller ledig och ledig jag skall ju jobba men är hemma och jobbar. Jag bäddade precis rent i sängen med våra nya sängkläder från jotex nya kollektion J premium. Dom känns väldigt lyxiga. Något stela men dom är inte tvättade än. Skall bli så mysigt att krypa ner under dom ikväll.

Behöver ta ett varv med dammsugaren också. Det yr damm här hemma. Det har nog knappt hänt förut. Det är ett bevis på att jag haft sjukt mycket att göra. 

Fina eller hur? Känns lyxigt! 


sandra

Hej vart är din fina sänggavel ifrån? :)

sandra

Hej vart är din fina sänggavel ifrån? :)

sandra

Hej vart är din fina sänggavel ifrån? :)

Svar: Tyvärr vet jag inte. Köpte den av en tjej på blocket
Emelie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress