Hej på er! 
Förlåt för att uppdateringarna är glesa men när man har tre jobb hinner man inte blogga varje dag tyvärr. Idag har jag stylat en etta på Kungsholmen här i Stockholm. Det blev lite snurrigt med informationen så jag var tvungen att komplettera lite och det drog ut på tiden. Sedan sprang jag runt som en dåre och försökte hitta en blomsteraffär, svetten rann och jag känner mig fortfarande helt klibbig. Dom varmare gradera har ju kommit lite sakta nu men jag har det hellre kyligt än såhär kvavt. Jag kan inte andas! 

Dock blev jag superglad här om dagen när jag kom hem från jobbet och såg att dom börjat ta ner den hemska ställningen som stått runt mitt hus i flera månader nu. Så skönt!! Så igår tog jag ner trallen och oljade in den. Funderar på nya möbler dock. Hmmm 

Styling av etta 


Anonym

Jättefräscht! Tycker dock att tavlan hänger för högt upp... :p

Anonym

Vad kul att du är tillbaka! Vi har saknat dig :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress