Godmorgon!
Även idag är jag hemma från jobbet. Min naprapat sa att jag absolut inte borde jobba dom närmsta tre dagarna då jag äter medicin mot inflammation i två olika muskler i axeln. Så what to do. Jag fick sova lite bättre inatt. Vaknade inte av smärta varje gång jag rörde mig. Idag skiner solen och det skall bli upp till 25 plusgrader. Jag blir ju så uttråkad av att bara sitta här hemma så tänkte nog försöka ta mig ut och sätta mig i solen en stund. Ingenting blir ju bättre av att jag bara ligger här hemma och stirrar in i väggen. 
 
Idag vill jag tipsa er om att Campadre.se har en kampanj tillsammans med Mille Notti. Jag har varit sugen på deras bäddset Avanti i något år nu men tidigare inte haft 2,3 tkr att lägga på sängkläder. Men nu sålde dom ut just det tredelars bäddsetet som jag suktat efter så länge för 1199kr! Då tänker jag minsann passa på och unna mig det till min samling med underbara sängkläder. Dock måste jag skaffa ett dubbeltäcke istället för två separata, men nu när jag är ensam gör ju inte det någonting. 
 
 
In och handla Här!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress