hej på er,
fy vad sjuk jag är idag. Vaknade av en hostattack som höll på i flera år kändes det som. Hatar verkligen att vara förkyld. Feber, allt slem och ont i halsen är det värsta jag vet. Jag har ingen röst alls idag. Den var knappt existerande igår och efter 8 tim på jobbet som består av att gå omkring i ett kyllager där det endast är 4 grader och prata i ett headset hela dagen gjorde nog inte saken bättre. Får se om jag kan gå och jobba imorgon. Jag hoppas verkligen det. Känns så himla trist att åka på en jätte förkylning precis när man är ny på ett jobb. Men vad skall man göra. 
 
 
Funderar på att byta ut min svarta ryamatta i vardagsrummet till en mörkbrun ullmatta. Vad tror ni? Jag är ute efter att dra ner kontrasterna lite och hitta ett mer behagligt lugn. (Mina Photoshop kunskaper är sådär men här ser man på ett ungefär) Vad tycker ni?
 
 
Nu
 
Lena

Tycker ryan ser underbar ut! Och skön. Även om den andra också var snygg.

Minna

Ser jättefint ut med den andra! Det ser mer lugnt och passande ut. :)

Linda

Tror det hade blivit jättefint med den andra mattan!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress