20 februari 2015

Empire

Inspiration

Hej!
Har ni inte sett TV serien "Empire" än så gör det genast! Serien har allt jag tycker om; coola kläder, bra handling och Fantastisk inredning! Det finns många serier jag endast följer pga den vackra inredningen. Den här serien är inte en av dom. Den här följer jag för att den verkligen har allting man kan kräva av en tvserie! Inredningen är en modern version av Art deco och jag bara dör när jag ser den! speciellt Terrence Howard som spelar Lucious (pappan) hem! Det är a m a z i n g! Och både han och Taraji P. Henson som spelar Cookie (mamman) gör ett fantastiskt jobb. Se den!
 
 
Hemma hos "Lucious". Maskulin inredning när den är som bäst!
 
Älskar "Cookie"'s kläder! Hon är så snygg i den rosa pälsen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress