Hej!
 
Inte mycket bättre idag. Rösten är fortfarande i princip helt borta så därför har jag inte kunnat svara i telefon på några dagar. I förmiddags ringde det från ett nr jag inte kände igen så var tvungen att slå upp det på eniro. Jag trodde först det var någon försäljare för det var från Elle Decor's huvudkontor här i Stockholm. Jag tänkte inte mer på det men sedan fick jag nästan direkt efter ett mail ifrån redaktionen där dom berättade att jag vunnit deras tävling "Sveriges mest inredningsintrresserade"! Jag minns knappt att jag ställde upp i den för det här var i Oktober/November. Jag brukar aldrig ställa upp i tävlingar typ men denna var jag bara tvungen att delta i eftersom den gick ut på att förklara sitt intresse för att få vara med och tävla om en resa eller något annat som har att göra med sitt intresse för ett värde av 75 000 kr!! Dock hade jag inte vunnit hela tävlingen och fick alltså inga sjuttiofemtusenkronor. MEN jag vann titeln som representant för ELLE Decoration. Hur kul som helst! Och jag kommer också få ett litet pris! Det här gjorde verkligen min morgon!
 
 
Och dessa bilder kan man ju drömma sig bort i huuur länge som helst! Skapat av Christina Hamoui.
 
Sofia

Grattis!!! :)

Hannah

Grattis :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress