10 februari 2015

Nyhet!

Wishlist

Heeej!
Jag har något spännande att dela med mig av! Under detta år kommer jag att släppa en kollektion med heminredning. Textilier för att vara mer specifik. Jag kommer börja med kuddar och förhoppningsvis kommer jag också kunna ta in gardiner. Sen om det blir lite mer som kökshanddukar, servetter, badlakan etc får vi se. Men drömmen är såklart att kollektionen blir uppskattad så jag kan erbjuda er mängdvis med olika snygga textilier! MEN jag skulle behöva veta vad NI tycker! Vad eran drömprodukt skulle vara. Min tanke är att försöka kunna sälja textilierna så billigt som möjligt. Det skall vara bra och vackra material till budgetpris. Alla skall kunna ha råd med ett vackert hem!
 
Kommentera gärna vad ni skulle vilja se i min framtida webshop!
 
Minna

Så roligt, grattis! :)
Jag älskar snygga, MÖRKA lakan. Det finns mest ljusa och romantiska, tycker jag. Så svarta, mörkgrå lakan med strikt "art deco" mönster skulle du kunna ha, om du får göra lakan. Om inte, så gäller samma med gardiner. Jag gillar mönster på gardiner, men de flesta är enfärgade, eller med blommor på typ. Så även där, något stort, dramatiskt mönster.
Lycka till! :)

Jessica

Så roligt, ser verkligen fram emot att se vad du tar in! Jag skulle gärna se mer kuddar och gardiner i din inredningsstil i andra material än plastig polyester! Gärna bomull, lin eller silke eller liknande. Min sons hud är överkänslig mot "gifter" i syntetiska material och det begränsar verkligen min heminredning. :(

Emma

Härliga plädar i grafiska mönster (i material som inte nopprar sig så lätt), svartvita och färgglada kuddar i detsamma. Gärna med svarta border som de på bilden. Och om du skulle utveckla din kollektion längre fram- lampskärmar! herregud vad fult 99 % av utbudet är. Jag saknar lyxiga rektangulära och helt cylinderformade skärmar, gärna svarta i silke (tjockt tyg så det inte blir helt flammigt när lampan är tänd. Materialen på kuddar får gärna vara sammet (krossat eller slätt) eller silke. Gärna med olika formar, från runda till avlånga rektangulära.
och hemskt gärna en i perfekt Hermés-organge färg! :)

Hannah

Håller med Emma! Defintivt supersnygga lampskärmar, känns som varenda lampskärm man hittar har nån volang, eller carpe diem tryck på.. inte kul...

Gärna lampfötter också samt klassiska sängkläder. Nu hade ju hemtex det där vita med svart kant som du har, men det fanns inte till dubbeltäcke har jag för mig, skittrist. Men sånna mer "hotelliga" sängkläder :)

Och jättegärna tyg på metervara i art deco! gärna möbeltyg!
Finns ju inte att få tag på känns det som alls!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress