21 februari 2015

Sjuk

nothing and everything

Igår vaknade jag upp med lite ont i halsen och en släng med snuva. Jag tänkte att hoppas inte jag blir sjuk nu när jag har hela helgen planerad. Och vad tror ni händer? Ja, jag blev sjuk. Meningen var att tre av mina fem syskonbarn skulle kommit och besökt mig från idag till imorgon men eftersom jag inte sovit mer än några timmar inatt och har ännu mer ont i halsen och feber idag fick vi ställa in. Så jävla surt att jag blir sjuk när jag har saker planerade. På måndag skall jag jobba också så jag får verkligen inte vara sjuk då. 
 
Usch vad hemskt det är att vara sjuk när man hade massa roliga planer. Får stanna i sängen hela helgen istället. 
Tur att jag köpte 12 av dessa kvarg med blåbär igår från Ica. Så goda! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress