Jag fick en kommentar igårkväll om varför jag skriver mina rubriker på engelska men inläggen på svenska. Saken är den att jag har internationella läsare likväl som svenska och eftersom jag väljer att inte skriva inläggen på engelska är rubriken det enda som indikerar vad inlägget handlar om. Så mina läsare som inte kan svenska förstår vad det är jag skriver om. Jag vet inte om en rubrik på 1-2 ord egentligen gör så mycket, men jag intalar mig själv att det hjälper lite. Jag önskar det fanns en sån Eng-text knapp på blogg.se så dom som vill läsa inläggen på engelska bara kan trycka på knappen men jag tror inte blogg.se har det alternativet? Någon som vet? 
 
Hur som! Ibland blir rubrikerna på engelska och ibland på svenska. Men det jag skulle tipsa om är dessa gardiner från Ellos.se! Jag tycker dom är jätte snygga. Frågan är bara hur dom ser ut på riktigt. Ibland förskönas ju produkterna via bra ljussättning etc och ser inte alls ut som förväntat när man får hem dom. Men dessa skulle nog definitivt kunna tänka mig här hemma. Tycker det var ett cleant och snyggt sicksack mönster.
 
 
Köp dom här! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress