God kväll på er!
Sedan i april har jag levt i ett byggkaos. Det står stora ställningar runt hela huset och det har bilats bort balkonger och slagits upp nya. Detta har varit extremt jobbigt dom dagarna jag varit ledig mitt i veckan och längtat efter sovmorgon. Men nu! Äntligen! Kunde jag för första gången på flera månader öppna upp dörren till min "nya" balkong. Den ser likadan ut så det känns inte direkt som någon förnyelse men nu kan man iaf (förhoppningsvis) vara säker på att inte rasa igenom golvet när man går ut. Jag hoppas dom skyndar ner ställningen nu för jag är sjukt trött på att ha äckliga byggubbar som springer runt och glor in genom fönstrena. 


Farmor

Emelie! Så glad jag blir att du är på G igen. Hoppas du kan njuta av sommaren även om du jobbar. Ha det gott! Kramar Farmor XXX

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress