Hej på er!
 
Då har tisdagen passerat också. Skönt! Det har bara gått två dagar på den här veckan och jag är helt slut, haha. Jobbade hela helgen med min lilla kuddfodrals kollektion och igår var det styling hela dagen och idag var jag på lagret och jobbade hela dagen och imorgon blir det styling igen och så rullar det på så hela veckan. Är "ledig" på lördag men då måste jag jobba lite med en kund. Haha. Aldrig en lugn stund! Men det är roligt! Får bara inte glömma bort att vila ibland.
 
Idag har jag fotat kuddfodralet, "Black drama" som jag kallar det, här hemma. Så här har ni lite bättre bilder. Jag kommer försöka skynda mig så mycket jag kan så ni kan börja beställa fodral! Jag hoppas ni är många som är sugna på ett fodral eller två ;) Dom är så snygga! Jag vill bara ha alla hemma i soffan, men det ser ju lite rörigt ut. Får hålla mig till två, i varje rum iallafall haha. 
 
Vad tycker ni?
 
Allis

Längtar efter att få beställa dessa!!!
Jag har en fråga, skulle du vilja visa ditt badrum och tv bänk? :)

Svar: Åh vad roligt!
Min TV-bänk är jätte ful så den tror jag inte du vill se. Det är nåt hemma snickeri min sambo satt ihop. Och vårt badrum är pyttelitet så det är svårt att få till bra på kort. Men kolla under kategorin "our home" eller "diy" för det skall finnas några bilder på det.
Emelie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress