Heeej på er!
Fredag idag, jag är hemma sjuk som vanligt nu för tiden. Jag är så less på det här nu att jag snart vill falla ut i gråt. Nästa vecka har jag jobb inbokat varje dag utom lördag så jag måste vara helt frisk på måndag för jag vägrar hamna här igen, igen om två veckor. Hur som! Igår var vi en sabbis på ikea, jag kände att jag var tvungen att komma ut från lägenheten en stund. Kanske inte det bästa valet då jag började febersvettas direkt när vi kom in i varuhuset men men. Jag köpte två LED belysningar till tavlor som jag tänkt sätta över mina jätte stora speglar i vardagsrummet. Dock ser jag när jag kommer hem att man tydligen var tvungen att köpa dosa och sladd separat så jag kunde ändå inte sätta upp dom. Kanske lika bra det då jag var helt förstörd efter den lilla turen.
 
Får se om jag kan flörta mig till en till tur till ikea ihelgen så jag kan få upp dom där nångång. Tror det kommer bli väldigt snyggt. Det är pampigt med upplysta speglar. Och ikea är bra då dom har bra budget pris på allt. En annan butik jag verkligen tycker om är Lagerhaus. Dom har också bra priset och bra och roliga produkter. Just nu har jag mina ögon på dessa saker:
 
 
 
 
 Klicka på banderollen här nedan för att komma till Lagerhaus
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress