Hej på er!
Idag är det måndag igen. Eller är det verkligen det? Jag jobbade igår så jag var borta hela dagen så idag känns mer som en tisdag. Allt blir så virrigt när man jobbar på helger. Den här veckan händer det spännande saker. Jag skall förmodligen styla min egen lägenhet på onsdag. Jag jobbar ju som Home stylist också tillsammans med en tjej som heter Sara, här kan ni se vår hemsida. Och hittills har vi gjort alla stylingar tillsammans men nu skall jag alltså få göra en själv. Själva stylingen känns inte läskig men det är mer logistiken som är lite skrämmande. Fixa med flyttfirma, få med sig alla saker (med fördel utan några olyckor) etc etc. Men det skall nog gå bra! Jag är taggad i vilket fall! Och förhoppningsvis kan jag öppna min online shop den här veckan. Men jag kan inte lova något men det dröjer nog inte länge nu!
 
 
Jag vill ha vår! Är så trött på detta regn nu. Eller så vill jag vara här
 
 
 
Anna

Det har hänt massor sedan jag senast tittade förbi! Roligt att du har påbörjat ett nytt och fantastiskt kapitel i ditt liv. Och hoppas du fortsätter att inspirera med din passion för inredning!
Vart och när kan jag beställa dina produkter!?! ;0)

Svar: Hej!Vad roligt att du hittat tillbaka efter ett uppehåll! Jag skall försöka blogga på så bra jag kan, men det tar ett tag att komma in i nya rutiner men snart är jag nog på banan igen! Mina produkter kommer du snart kunna beställa via min nya web shop! Så håll utkik i bloggen framöver! XOXO Emelie
Emelie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress