Hej på er!
Har ni en bra söndag? Jag har ägnat förmiddagen åt business. Beställt massa saker som har med min kollektion att göra. Jag kommer börja med att släppa 4 olika färger: svart, vit, grå och Hermés orange. Svart, grå och orange kommer ha vit satinbård medans det vita fodralet kommer ha svart satinbård. Jag älskar ju kontraster och dramatik i min inredningsdekor så självklart kommer kollektionen spegla detta. 
 
Jag tog hänsyn till alla era synpunkter under processen och kom fram till att fodralen kommer vara en blandning mellan budget och lyx. Fodralen kommer vara gjorda av 100% bomull då jag tycker det är viktigt att det är bra material fast att priset är lågt. Från början tänkte jag använda mig av bomullssatin men eftersom det skulle öka priset markant beslutade jag mig för att det får bli bomull. Bården kommer vara av satin dock, vilket gör att bården blir glansig och exklusiv och ger en lyxig look. Jag kommer även släppa en ännu lyxigare variant som är i sammet med satinbård, dessa för något högre pris men absolut inte oöverkomligt. 
 
Fodralen kommer insvepta i silkespapper och packas sedan i stilrena svarta kartonger. Allt för att du skall få den där lyxiga känslan när du får hem ditt nya fodral. Dessa gör sig alltså också till utmärkta presenter till nära och kära. 
 
Vad säger ni? Är ni taggade? Här får ni en liten tjuvtitt på det svart/vita fodralet. 
 
 
Emma

Ser mycket lovande ut :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress