26 mars 2015

Torsdag

Inspiration

Hej på er!
Idag har jag jobbat hela dagen, kom precis hem och nu skall jag strax sticka iväg på AW med en vän. Jag tvungen att sticka hem emellan då jag var tvungen att hämta en sak. Den här veckan är crazy för mig! Jobbar varje dag förutom Lördag. Men jag får lite vila nästa vecka då det är påskledigt. Eller ledigt och ledigt. Jag jobbar ju alltid med något. Men kanske kan få sitta hemma och jobba iallafall. Snart kommer det gå att förhandsbeställa kuddfodralen i min kollektion "Hollywood regency". Vad säger ni? Skulle ni vilja äga ett av mina fodral? Dock har ni ju inte sett alla än men det ni sett hittills, gillar ni det? Vore kul att få lite mer respons från er!
 
 
Vacker miljö
 
jo

Jättesnygga! Ska bli kul att se mer

Malin / interiorgeek

Hej Emelie! Jag ser fram emot två svarta till sovrummet! :) Vet du förresten något om märket på sängbordet på sista bilden här? Letar efter nya till vårt sovrum...

Svar: Hej Malin! Vad roligt! :) tyvärr vet jag inte något om sängbordet. Är bara en bild jag hittat på Pinterest.
Emelie

Mamma

Det svarta är jättesnyggt, dock skulle ett ljusare passa bättre hos oss då soffan är svart, kanske nougat med svart

Puss o Kram Mamma o Anders

Svar: Nougat med vit bård skulle jag satsa på isåfall :)
Emelie

Farmor

Hej Emelie! Så skönt att du är på G igen. Lycka till med kollektionen och ha en riktigt GLAD PÅSK. Kramar Farmor XXX

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress