God kväll på er! 

Jag har haft två lediga dagar från jobbet nu och är även ledig imorgon, så skönt! Annars jobbar jag tisdag till fredag sedan varje söndag. Vilket innebär att jag typ aldrig är ledig för måndagen och lördagen som jag har ledigt försvinner iväg snabbare än jag hinner blinka och när man aldrig är ledig två dagar i rad kan man aldrig riktigt slappna av. Men nu har jag bett om att få gå ner en dag i veckan så kommer vara ledig fyra dagar i rad varannan vecka, vilket skall bli så skönt! Då kommer jag förhoppningsvis hinna göra mer av det jag tycker om. Inreda, pyssla, läsa, träna etc. Ser verkligen fram emot att få tillbaka mitt sociala liv igen och inte bara gå omkring på lagret. 

Idag har jag äntligen tagit mig tid att införskaffa mig en ny badrumsdörr t.ex. Hunnit installera den och målat den! Har även slagit upp svart dekorplast på ytterdörren. Bara ena sidan då alltså. Jag vill att alla dörrar i lägenheten skall vara enhetliga men eftersom jag inte får måla ytterdörren heller men kan inte byta ut den som jag gjort med alla andra  fick det bli såhär. Jag har även beställt beslag i mässing så jag kan byta ut brevluckan och handtaget till mässing beslag istället. Kommer bli så snyggt! 




Farmor

Hej Emelie! Kul att du är i full gång. Så snyggt du gör! Jag har inte kollat på datorn på länge men blev glad av dina vackra bilder. Ha det gott! Kramar Farmor XXX

Anonym

Vart köper du dörrarna ? SUPER fint

Svar: Varför alltid anonym? Jag köpte två av dörrarna via blocket och toalettdörren på Bauhaus.
Emelie

Anonym

Vart köper du dörrarna ? SUPER fint

Beate

Hej Emelie,

Jag heter Beate och är liksom du, mycket förtjust i mässing!
Det spelar nästan ingen roll vad det är för slags produkter; beslag, lampfötter, krukor...etc.
Blev inspirerad efter att ha sett dina lösningar på saker och ting. I mina ögon har du lyckats jättebra med att kombinera mässing med färger och övrigt material! Jättesnyggt!
Tack för att du delar med dig av idéer och inköpsställen!

Bästa hälsningar
//Beate

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress