Hej på er! 
Som jag skrev igår så håller jag på att göra om i mitt sovrum. Eller än sålänge har det inte hänt något förutom att jag beställt en ny säng. Det blev mio's modell "Sleep" i Bella grå. Jag har aldrig ägt en ny säng i hela mitt liv. Alltid fått ärva av mamma eller köpt begagnade via blocket. Så nu när jag jobbar och sliter hela dagarna tänkte jag slå till och unna mig själv en helt ny säng. Jag jobbar ju med väldigt fysiskt krävande jobb så att få sova bra är verkligen viktigt för mig och den sängen jag har nu hade jag tillsammans med mitt ex. Han ville ha fast och jag mjuk så det blev en relativt fast som vi hittade på blocket. Så nu har jag valt en medium säng som ändå var mer åt det mjukare håller än fastare. 

Det värsta nu är ju bara att jag måste vänta 4-6v på att den skall levereras. Och nu när jag så förväntansfullt längtar efter min nya säng suger det ju att sova i den gamla. Haha! Jag har även slagit till på Mille Notti's bedset avanti som jag bloggat om förut. Jag hittade det på campadre för halva priset så jag slog till. Tror det kommer bli väldigt snyggt i den nya sängen. Nu skall jag sälja min säng, gavel och mina gardiner innan min nya säng kommer. Jag skall även hinna måla om i rummet och beställa och sy upp nya gardiner. Jag älskade tyget jag sydde gardiner till min kunds sovrum så skall beställa likadant till mitt eget hehe. Tror slutresultatet kan bli riktigt snyggt! 


Min nya säng "sleep" från mio 
Nya sängkläder från mille notti och gardintyget 


Anonym

Hej! Har frågat innan men blev ignorerad så provar igen; vart får man tag på gardintyget?

Svar: Hos mig
Emelie

Anonym

Hos dig? Wow tack så mycket för det bra svaret. Och lite konstruktiv kritik; du kanske ska bättra på din attityd. Ser ständigt kommentarer där folk ger dig komplimanger men du tar dig inte ens tid att svara eller säger ens tack! Du verkar vara en riktigt oskön människa! Ha en bra kväll!

Svar: Svaret var menat skämtsamt eftersom jag 1. Inte visste vart den var ifrån då jag köpt den begagnad och 2. Inte skulle ha sagt det även om jag visste då jag försökte sälja den. Annars kan man ju bara gå och köpa den i butik istället för av mig? Och det är väldigt komiskt att du kritiserar mig när du inte ens vågar skriva ut ditt eget namn. Du känner inte mig, har ingen aning om vem jag är eller vilken attityd jag har så att du tar dig rätten att döma mig säger mer om vem du är som person än vem jag är.
Emelie

Anonym

Ööööh köpt vad begagnat?? Ditt tyg? Du kanske ska läsa kommentaren igen ;)

Svar: Jag misstog inlägget för ett annat. Trodde du frågade om ett par andra gardiner. Jag svarar alltid trevligt på mina kommentarer och berättar alltid vart jag köpt sakerna till mitt hem men du har inte varit annat än otrevlig och verkar vara någon som är stöddig bakom skärmen och som inte vågar stå för sina ord med sitt eget namn. Därför kommer jag hedanäfter inte längre svara på dina kommentarer, så lycka till med att hitta tyget!
Emelie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress